fredag den 10. december 2010

10. December - Julechokolade

Ja, igår var vi jo til svømning for sidste gang, og det var næsten med vemod at vi tog derind. For både Anna Matilde og jeg har været super glade for at gå til svømning, og endnu mere glade for vores svømmelærer AB. Hun har været fantastisk, og har ikke været bleg for at give ungerne nogle udfordringer.

Derfor besluttede jeg i onsdags at jeg lige ville lave en lille ting til hende, bare som tegn på at vi har værdsat det.
Det blev en lille æske chokolade, med en hilsen på bagsiden.















De søde figurer er nogle fra et ark til at klippe ud, som jeg har fået af min gode scrapveninde Eva, og gulddymoen har jeg lige fået med posten.

AB blev bare super rørt, men ville ellers ikke sige så meget, for at undgå at begynde at tude ;)

1 kommentar:

  1. Din æske er bare rigtig sød. Flot med bølgepappet under motiverne :)

    SvarSlet