onsdag den 15. december 2010

15. December - Lige lidt hurtige projekter

Tja, jeg kommer jo til at lave en del sidespring for tiden, og lørdag morgen blev et af sidespringene at farvelægge stempler. Jeg har egentlig ikke nogle planer for stemplerne, jeg havde bare lige lyst til at farvelægge lidt ;)













Det er 3. gang jeg farvelægger stempler, så jeg er egentlig ret godt tilfreds.



Mandag fik jeg også lige lavet et julekort mere. Vi skulle nemlig på besøg i dagplejen hvor AM starter til januar, og vi skulle da lige have en lille julehilsen med til hende.











Tak for besøget, og kig endelig forbi imorgen.

1 kommentar:

  1. Superflot kort, og god ide med at lægge billedet ind under.

    Det lød lige spændende med sidespring....nå, så var det bare maling ! LOL.
    Men det ser også fint ud. Jeg er ret forbavset over, hvor svært det er at få pænt. Så jeg synes det her er flot klaret af 3. gang. Virkelig flot.

    Hav en dejlig dag.

    SvarSlet