onsdag den 8. december 2010

8. December - Lanterne

Ja, det var da vist godt jeg satte mig nogle mål, for det gjorde da at jeg fik scrappet lidt idag. Det var lige før at jeg ikke havde tid til at tage i mødregrupe, fordi jeg var så godt igang. men det lykkedes mig dog og passe alle mine gøremål ;)


Men jeg har fået vinget et punkt af, jeg har fået lavet en lanterne. Jeg har valgt først at tage billeder her til aften, så kan i rigtig se hvordan den hygger i mørket.



Først skal i lige se med lidt lys på hvordan den ser ud. Jeg havde overvejet at bruge min magnoliapige med lanterne, men da jeg ikke er så meget til at farvelægge stempler, blev jeg enig med mig selv om, at det nok ikke ville se så fine ud på denne lanterne.




Så skal i se hvordan den ser ud i vintermørket. Selv Karsten syntes faktisk at det var meget hyggeligt :D


Lanternen skal bruges til en fødselsdagsgave, til en i vores familie. Jeg tror dog at den skal fyldes op med chokolade istedet for lys ;)

3 kommentarer:

  1. WARW, hvor er den fin. Og især med lyset tændt.
    Flot Vivi Gade papir du har brugt.

    SvarSlet
  2. rigtig flot lanterne du har fået lavet!

    SvarSlet
  3. Den er virkelig flot, jeg er sikker på at den bringer lykke, der hvor den skal stå med lys i !

    SvarSlet