lørdag den 1. december 2012

1. december - Dagens julekort

Som jeg skrev tidligere idag, ville jeg se om jeg ikke kunne nå at lave et julekort idag. Og tjek, jeg nåede det. Jeg vil se om jeg kan få lavet et julekort for hver dag op til jul, men da det er en noget optimistisk plan, så tør jeg ikke selv regne med det ;) Men jeg vil prøve ;)

Her er hvad det blev til idag...


Et simpelt kort, med en smule julefarve. Og ellers vinter i form af snefnug, handsker og glitter. Stemplet var et jeg købte på Convention, og jeg synes bare det er helt fantastisk ;)

Jeg har faktisk nået det meste af det jeg havde af planer for idag. Vi har ikke bagt, men det er ligeså meget fordi Karsten tog Anna med i byen. Til gengæld fik jeg så lavet en masse andre ting der også var tiltrængt.



Anna og jag var også med i Hallen og "pynte op" til Karstens julefrokost med badmintonholdet. Det skulle bare være simpelt, da det normalt ikke er noget de gør så meget ud af.


Lidt gran og pynt på bordet, og så ellers drysset med glimmer hele vejen. Dugen var der en anden der havde med, så det var egentlig meget heldigt at mine julekugler passede til i farven ;)
Der var heller ikke meget at gøre med til lys osv, så derfor blev det bare nogle fyrfadslys med en kogle ved siden af.

Her er lidt flere billeder, dog ikke af den bedste kvalitet da de er taget med mobilen.







Endnu engang glædelig 1. december, nu vil jeg lægge hovede i blød for dagens julekort der skal laves imorgen ;)

3 kommentarer:

  1. Ihh hvor hyggeligt i har pyntet op der ;)
    Hvor er det en sød tekst på dit julekort, dejligt du alligevel fik tid til at scrappe :)

    også glædelig første december til dig :)

    SvarSlet
  2. Hvor er det et dejlgit stempel . og et fantastisk kort... :)

    Julefrokost i ketchersvingerforeningen .- det er da herligt

    SvarSlet