torsdag den 13. december 2012

13. December - Dagens julekort

Inden vi kunne tage til Odense idag, skulle Karsten lige til møde på jobbet. Det er slet ikke så nemt for ham at få brugt noget af al hans afspadsering ;) Mens han var til møde, og Anna legede, kunne jeg lige få laves dagens julekort. Igen er der brugt rester - og så kan man vel næsten sige at jeg er blevet inspireret af gårsdagens julekort ;)

Igen er der brugt Marianne juletræer med sne på. Er helt vild med det sne ;) Og så er der kommet et lille dådyr i kork.

Igen er der brugt en sticker med glædelig jul. Synes det sølv passer så fint til de blå nuancer.


Måske jeg skulle begynde at se på hvor mange der skal skrives julekort til, det kunne jo være at jeg snart har nok kort ;) Og så må jeg vel også hellere få printet nogle billeder til kortene. Mindre detalje ;) Men bare de får kortene i løbet af december, går det så ikke?

God torsdag til jer... Vi vil rigtig julehygge i vores lille familie ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar