fredag den 7. december 2012

7. December - Dekoration til gravstederne...

Desværre var der en af vores gode venner der mistede sin far for 2 uger siden. Alt for tidligt.

Vi var nogle der gik sammen om lidt pynt til graven.
Dette kors har jeg selv bundet, og så finder vi en buket smukke blomster til enken.




Som kort til korset havde jeg lavet et manillamærke hvor vi skrev vores hilsen bagpå.




I næste uge kører vi en tur til Odense, og i den anledning skal vi forbi kirkegården hvor min mor og mine bedsteforældre ligger begravet. Selvfølgelig skal der også bindes en lille ting til dem.

De må komme på bloggen senere så i kan se hvordan de er endt ud.


Idag tror jeg at jeg vil igang med noget af julekonfekten, ligesom at der skal bages kage til brug i weekenden.

Hvad laver i mon af julekager og konfekt?

Glædelig 7. december...



10 kommentarer:

  1. smukt kors og jeg tror, jeg skal købe ind til bsgning

    SvarSlet
  2. Smukt kors og smuk tanke.
    Jeg har købt mig fra den slags i år, selv om jeg plejer at lave selv.
    Her er planer om at komme i gang med bagning i dag...men lad os nu se....
    God 7. dec.

    SvarSlet
  3. Det er et smukt kors!
    Jeg laver mest konfekt og brændte mandler.
    God weekend lige om lidt.

    SvarSlet
  4. Smukt kors, jeg kan desværre ikke sådan noget, så jeg må betale mig fra det.
    Jeg har ikke nogen faste traditioner med hensyn til bagningen, men vil gerne have vaniljekranse, lader Karen Wolf om brunkager og pebernødder.

    SvarSlet
  5. Utrolig flot kors.
    Jeg skal prøve at bage honninghjerter/kager i weekenden.

    SvarSlet
  6. Flot kirkegårds pynt.
    Jeg laver også selv pynt til kirkegården. :)
    Her skal der også bages i weekend.

    SvarSlet
  7. Hvor er det et smukt kors!
    --
    Jeg laver brunkager (lige om lidt)
    koger klejner
    Gode råd
    og hjemmelavede æbleskiver - uhmmm....
    ---
    af konfekt laver jeg altid 10 - 12 forskellige slags sammen med min søster, men tættere på jul så der er noget til juleaften og familiens faste julefrokost d. 26.

    SvarSlet
  8. Det er meget meget smukt, til noget så sørgeligt. 1000 knus fra mig, der selv har mistet min far.

    SvarSlet