torsdag den 6. december 2012

6. December - Stjernestund

Jeg har egentlig flere år tænkt at jeg skulle prøve at lave denne stjerne, det er bare aldrig rigtig blevet til noget. Men i år skulle åbenbart være året ;)

Så her er den...



Jeg har brugt papir fra Vivi Gade. Noget papir der er en gammel rest, men som er fint til dette, da man jo skal have noget dobbelsidet papir. Det var som om at meget af det papir jeg havde der var dobbeltsidet, enten var for kraftigt, eller bare ikke rigtig harmonerede i farverne. Så valget faldt på dette.

Nu hænger den flot i vinduet, og Anna kan sidde og kigge på den når hun spiser ;)
Tror helt klart at jeg skal prøve at lave denne stjerne igen en anden dag.


Egentlig har det været min tanke at vise jer de juledekorationer som Anna har lavet hos Farmor og dagplejen. Selvom de allerede er brændt et stykke ned, så skal i da lige se hvordan de så ud da de endnu ikke var taget i brug.

Denne smukke dekoration er lavet i dagplejen. Karsten havde nogle træskiver med til dagplejemoderen sidste år, og dem havde hun sørme taget i brug i år. Pynt osv har Anna selv valgt ud og sat i.


Denne er lavet da Anna var med Farmor til julehygge på Farmors arbejde. Lidt anden stil, så mon Farmor har hjulpet lidt? ;)

Glædelig 6. December, er i kommet godt igang med juleforberedelserne?

9 kommentarer:

  1. Flot stjerne, dem lavede jeg for år tilbage, måske jeg skulle lave nogen i år.
    Dygtig datter du har

    SvarSlet
  2. Flot stjerne du har lavet. jeg har også prøvet i år - med nøjagtig samme papir.
    Og jeg skal have lavet flere...hvis jeg kan nå det.
    Anna er sørme dygtig til at lave dekorationer.

    God 6. dec.

    SvarSlet
  3. Flot stjerne og søde dekorationer.
    Du må have en god decemberdag.

    SvarSlet
  4. hej igen
    Tak for din fine forklaring, som jeg godt forstår.
    Tænk jeg anede ikke, at den kunne den slags. Så jeg må vist afprøve den lim mere. TAK.

    SvarSlet
  5. Åhh den stjerne må jeg altså også snart prøve at lave :) Men i aften står dne på december dagbog.
    Flotte dekorationer.

    SvarSlet
  6. flot stjerne - den har jeg også lige lavet i 2 forskellige størrelser :-).

    SvarSlet
  7. Super flot stjerne du har lavet. Den har jeg aldrig prøvet at lave, men måske skulle jeg gå på jagt efter en opskrift ;-)

    SvarSlet
  8. Rigtig flot stjerner. :)
    Og fine juledekorationer.

    SvarSlet
  9. Flot stjerne!
    Jeg har selv lige lavet 3 af dem i dag hvoraf den ene blev foræret til vores dagplejer :)
    og sjovt nok er det også vivi gade papirer jeg har brugt (origami-papiret i brunt)
    Flotte dekorationer Anna har lavet. Det er så hyggeligt når de har sådan noget med hjem!!!

    SvarSlet