mandag den 17. december 2012

17. December - Dagens Julekort

Tusinde tak for jeres fødselsdagshilsner igår. Jeg havde en fantastisk dag med hele min familie.

Nu hvor vi har Anna, havde vi inviteret familien til kl 14, for så kan Anna nå middagsluren, og de tager hjem når hun skal i seng. Så jeg havde sørget for boller og lidt kage. Synes da lige i skal se det engang ;)


Boller med ost og pålæg, hjemmebagte julekager, fødselsdagskage og selvfølgelig varm kakao med flødeskum (eller skumfiduser til dem der ville have det :D)

Kagen bagte jeg egentlig sidste weekend samtidig med at jeg lavede dåbskage. Så det er også kanelkage med citrusostecreme.

Egentlig holder jeg altid på at der ikke skal være noget jul til min fødselsdag, for det er jo FØDSELSDAG. Karsten har også lært det, så nu er ingen fødselsdagsgaver pakket ind i julepapir.
Det var så også ham der kommenterede på dekorationen af kagen. For hvorfor var det lige jeg lavede et rensdyr, der var jo lige noget så juleagtig som det kunne blive. Men havde lige lyst til at lave en Rudolf - selvom andre troede det var en bamse ;)


Og så til dagens julekort...

Ups, igen har jeg komme til at bruge det blå papir ;) Igen et simpelt kort.

I fredags hos picturing the world købte jeg et ark finér, og prøvede at standse denne kronhjort ud. Må sige at næste gang vælger jeg ikke et die med små tynde detaljer, for nøj hvor er det træls at få finéren ud igen.  Men det gik, og man kan nlsten ikek se hvor det har været brækket helt over ;)


God mandag til jer alle

7 kommentarer:

  1. Flot kort du har lavet, og det finer har jeg ikke prøvet endnu...Nye behov...suk. suk....
    Overlækker kage også. Og med 2 nære familiemedlemmer der har fødselsdag i december, ved jeg lige nøjagtig, hvordan det er med gavepapir, pynt osv....

    God dag - håber du kan finde rundt i tågen....

    SvarSlet
  2. Hvor ser det fødselsdagsbord lækkert ud!
    Sødt kort, så det jo allerede i fredags. Den hårde finer egner sig ikke til de dies med fine/tynde detaljer, men det tynde finer (det på rullen) er meget bedre til det.
    Rigtig god mandag
    Pst. Tjek lige PTW blog, der er fundet en vinder.

    SvarSlet
  3. Flot kort med den skønne hjort!
    Og lækkert fødselsdags bord! Den kage ser mums ud!
    Endnu engang tak for den dejlige overraskelse!

    SvarSlet
  4. flot kort og uhmmm lækker lag kage

    SvarSlet
  5. super flot kage ,den ser lækker ud og skønt kort. Mit PL album er 30 x 30

    SvarSlet
  6. EJ, så fik jeg ikke sendt dig en hilsen på dagen! Øv, jeg håber du har haft en rigtig dejlig dag og ifølge dit indlæg ser det sådan ud ;-) Og så iøvrigt tillykke med gevindsten hos PTW...den bliver du glad for!

    SvarSlet