fredag den 21. december 2012

21. December - Lidt julesjov med julepynt

På et tidspunkt så jeg en ide med at lave julekugler om til cup cakes, og tænkte at det måtte jeg da prøve at lave. Selvom jeg ikke rigtig havde de materialer der skulle til. Men så må man jo tænke kreativt, og finde hvad man har i skabe og skuffer og tage i brug.


Sådan her kom de til at se ud.





Jeg har brugt en lille glaskugle, som er limet fast i en alukonfektkapsel. På toppen af glaskuglen har jeg leget emd min snowmaker, og lidt klar stickles (glimmeret kan man bare ikke rigtig se på billederne), og til sidst er der limet en lille rød perle på.


I aften skal jeg til hyggeaften hos en af mine veninder. Hun er helt vild med cup cakes, og jeg overvejer da om jeg skal nå at lave en enkelt eller to til hende også. For jeg synes faktisk at de er blevet meget søde.


Rigtig god decemberdag til jer alle.

10 kommentarer:

  1. Jeg synes, at den er supersød!!!!
    Selvfølgelig skal du lave en til din muffinglade veninde.
    God decemberdag.

    SvarSlet
  2. yderst kreativ og sød ide

    SvarSlet
  3. De er da ret søde!
    Din blog er altså underlig. Før jeg skriver kommentar til dig er siden hvid og med indlæg i hele skærmens bredde. Så snart jeg så har sendt skifter den udseende til normalt *G* ... det er nok sætternisserne.

    SvarSlet