søndag den 23. december 2012

23. December - Dagens julekort

Hovsa, igen kommer dagens julekort lidt sent ud på aftenen.
Men dagen tog en, okay måske ikke total uventet, drejning. Det blev jo snevejr ;) Og snevejr er lig med at man er græsenke, da manden har vagt. Så Karsten tog på vagt, og jeg stod alene hjemme med et barn med feber. Heldigvis uden opkast, hvilket jeg frygtede da hun kastede op sent igår aftes.

Så mens Anna puttede under dynen på sofaen foran en julefilm, kunne jeg gå lidt til og fra dagens gøremål. Men det blev nok ikke helt til så meget som jeg havde håbet på. Men der er da blevet ryddet op, gjort rent i noget af huset, pyntet juletræ og kommet gaver under. Jeg har også nået at koge risengrøden til imorgen og der er fremstillet lidt konfekt. Så alt i alt er det vel gået ok når man nu havde sygt barn og en hund der følte sig totalt forsømt ;)

Men kl 19 kom Karsten endelig hjem, så vi kunne lige nå at spise sammen med Anna også. En lang middagslur gjorde nemlig at hun var forholdsvis frisk her til aften.

Så mellem julekalender og bagedyst har ejg lige fået fremstillet et julekort. Igen med brug af et af mine nye stempler ;)


Igen har jeg valgt at embosse stemplet. Dog med min egen hjemmegjorte embossingpulver der er en blanding af noget forskelligt så den er grøn med guldskær.
Og så en lille kant rundt om det hele, og så var det kort færdig ;)


Nu slapper jeg lige af til bagedyst på DR mens Anna falder i søvn, og bagefter må jeg videre med forberedelserne ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar