torsdag den 6. december 2012

6. December - Dagens julekort

Idag kommer dagens julekort noget tidligere end sædvanligt. For idag skal jeg først møde på arbejde til middag. Så istedet for at være praktisk, og få gjort rent, ryddet op, lavet mad, og alt det andet som jo egentlig også skal gøres. Så valgte jeg lidt kvalitetstid til mig selv.

Så efter barnet var afleveret i dagplejen, smed jeg mere brænde i brændeovnen, lavede en kop te, og satte mig i min "lille hule".

Og jeg lover at min plads så egentlig ud som på billederne jeg viste den anden dag, da jeg startede ud. Sådan ser den ud når man er igang med at lave et julekort ;)


Og her er hvad det blev til....


Jeg har for første gang brugt min snowmaker, og jeg kan allerede nu mærke at vi bliver rigtig gode venner ;)


Om lidt skal jeg til at gøre mig klar til at tage på arbejde, og så tror jeg den skal på lidt julegaveshopping senere. For imorgen skal jeg igang med et kageprojekt, og så regner jeg egentlig med at weekenden skal bruges til at lave konfekt ;)

God torsdag til alle

7 kommentarer:

  1. Lækre kort - har også købt snowmakeren - har dog ikke fået den brugt endnu :)
    God dag på arbejde.

    SvarSlet
  2. Fine kort - lavet under hyggelige former....
    Det lyder bare så dejligt.

    SvarSlet
  3. Hvor er det nogle søde kort. Flotte og enkle. Har også en show-maker. Vi er ikke altid gode venner. God tur ud i julehandlen. Håber også at komme afsted i morgen.
    Og husk at fløjte mens du laver konfekt....ellers giver det mavepine. Hi hi :0)

    SvarSlet
  4. Rigtig fint julekort og sneen ligger flot

    SvarSlet
  5. Dejligt julekort med sne og det hele. Jeg har også et eller andet med de blålige farver i år...ikke at man kan se det på min blog, men bare rolig...det kommer ;-)

    SvarSlet
  6. Skønt julekort du har lavet. :)

    SvarSlet