fredag den 14. december 2012

14. December - Lidt ny opbevaring

I aften skal jeg til Midnatsscrap hos Picturing the world. Ihhh hvor jeg glæder mig, det er mange år siden jeg sidst har været til midnatsscrap. Det har jeg ikke været siden Iben holdt det i Multiscrap.
Jeg har fået lokket min scrapveninde Eva med (det krævede faktisk ikke så meget overtalelse :D), og hun har fået lokket sin mor med. Er sikker på at vi får en rigtig hyggelig aften.

Jeg har været igang med at se på hvad der skulle pakkes. For det er lige det med at man på forhånd skal beslutte sig for hvad man vil lave, og det er jeg bare ikke rigtig god til.
Jeg tager med til at lave lidt julekort, og så tror måske at jeg skal have min December Dagbog med.

Da jeg var til scrap i Billund købte jeg denne boks brugt af en anden.


Jeg tænkte at den var ideel til at have embossingpulver i når man skulle afsted, sådan at man stadig kan lave lidt embossing. Så jeg har været igang med at fylde alle bøtterne lidt.


Så blev der fyldt op med nogle af de embossingpulvere jeg har..

Der er ikke så meget i hver, for det rækker jo langt.

I bunden af hver glas har jeg sat en label så jeg kan se hvad farve det er jeg har i glasset.


Skal i mon med til Midnatsscrap? Jeg skla nok prøve at skrive om hvordan det var ;)

God fredag, og god weekend til alle.

9 kommentarer:

  1. Smart opbevaring til transportabel embossingpulver.
    Rigtig god fornøjelse til hele selskabet...

    SvarSlet
  2. Hov... hvad har du gjort ved bloggen? :) Tillykke med det nye design ;)
    Smart opbevaring til embossing, jeg bruger mine til halvperler.
    God 14. dec.

    SvarSlet
  3. Rigtig god fornøjelse ;)

    Smart at tage lidt med på den måde...!

    God weekend..

    SvarSlet
  4. Åhh bare det var mig der skulle med - viste slet ikke at Anja holdt midnatsscrap - har også kun været med ved Iben. Må finde ud af hvornår næste gang er og få afsat Silke.
    Rigtig god fornøjelse.

    SvarSlet
  5. Rigtig god aften. Det lyder hyggeligt.

    SvarSlet
  6. ej havde helt glemt det var i dag, øvøv ville gerne have været med...

    SvarSlet
  7. ej havde helt glemt det var i dag, øvøv ville gerne have været med...

    SvarSlet
  8. Ja, det var jo en dejlig aften..hi hi...Kan du evt fortælle mig, hvor du har købt den boks og de små bøtter? Det er jo en genial idé til embossingpulver, som du gør. Jeg slææææber jo ting med og kunne godt tænke mig, at min trolly blev lidt lettere ;-) Jeg håber du kan hjælpe :-)

    SvarSlet