tirsdag den 11. december 2012

11. December - Dagens Julekort

Så er der igen et nyt julekort. Og endnu et gang et meget enkelt et... måske jeg kan få tid til at lave nogle mere avencerede lidt tættere på jul ;)

Stemplet købte jeg sidste år på januarudsalg, og det er faktisk første gang det kommer i brug. Det er embosset med sort, ligesom god jul teksten også er embosset. Ellers lidt rødt blonde og bånd og en falsk hvid syning.

Sløjfen er en "dobbelt" sløjfe, der er sat oven på blonden.

For at stemplet ikke bare er helt sort, har det hist og pist fået lidt rød stickles.


Nu må jeg hellere komme videre med dagens opgaver. Synes jeg har meget der skal nåes denne uge. Måske begynder der faktisk at vise sig en anelse julestress (men dog ikke på den dårlige måde), især fordi jeg er blevet ramt af lidt influenza. Jeg håber det går over igen inden længe.


Glædelig 11. December

2 kommentarer:

  1. synes det er et skønt kort du har lavet... god aften til dig

    SvarSlet
  2. Sødt enkelt kort.
    Du må have en god bedring.

    SvarSlet