onsdag den 12. december 2012

12. December - Vi pynter kager...

Så fik vi pyntet honningkagerne. Der var godt nok svundet noget i dem, før end vi nåede til at pynte dem. Men dem der var tilbage blev da pyntet ;)

Jeg har gemt en lille rest som jeg skal bruge til et projekt. Men tror da også vi har honningkager nok her til hele julen.


Se med....

Anna venter spændt på at der kommer glasur og pynt, og det er godt nok svært at holde fingrene fra kagerne.

Far hjælper med at komme glasur på kagerne.

Og så bliver der pyntet...

Anna gik meget op i at de blev pyntet helt rigtigt...

Og det krævede en del koncentration... faktisk så meget at jeg måtte opgive at få hende til at smile til kameraet...

Og Far måtte være lidt på forhånd med glasuren... Men det er nu hyggeligt med sådan et projekt hvor alle kan være med ;)

Her er de pyntede kager lige inden de kom i kagedåsen...


Glædelig 12. december, håber i får en dejlig dag.

4 kommentarer:

  1. Sikke en produktion. Super sødt hun er så koncentreret.

    SvarSlet
  2. Dejlige billeder. Det er jo fantastisk, som Anna kan koncentrere sig.
    God 12. dec.

    SvarSlet
  3. Såååå hyggeligt. Kan også huske at vi plejede at have sådan en kage pynte dag hjemme hos Farmor :-)

    SvarSlet
  4. Oj nogle hyggelige billeder!
    Jeg lavede konfekt med mine teenagere i går. De så ikke lige så søde ud da jeg tog billeder ; ) : )

    SvarSlet