mandag den 3. december 2012

3. december - Dagens julekort


Så kommer dagens julekort på bloggen. Igen fik jeg lavet et CAS kort.

Borden nederst er lavet med stempler fra Hobbyboden, tror jeg ender med at blive helt vild med de stempler ;) Teksstemplet købte jeg sidste år. Jeg synes det var noget tomt kun med stemplerne, så der kom også lige en guldramme rundt om hele kortet - og det hjalp da heldigvis lidt ;) Men det er stadig et af de kort som jeg ikke helt ved hvad jeg synes om.



Og ja, Anette, selvfølgelig skal i også lige se lidt af dagens billeder fra Den Gamle By. Først og fremmest var Karsten lgie ved at aflyse, fordi det begyndte at sne en hel del lige da vi skulle til og afsted, og det var også lige der omkring at vi hørte om de trafikale problemer. Men heldigvis fik jeg ham overbevist m at vi godt kunne tage afsted, og der var heller ikke nogen store problemer.

Det er hyggeligt når moster vil med på tur. Hende og Anna er bare super gode til at pjatte.

Anna lånte lige mosters hue, og den skulle hun så åbenbart have på resten af dagen ;)

Særligt Legetøjsmuseet fangede Annas interesse. Der var mange fine ting at kigge på.

Det er ikke super tydeligt på billedet, men sneen dalede fint og bidrog til julestemningen.

Vi lånte en trækvogn som Anna kunne sidde i, når det blev for hårdt for de små ben at gå rundt på brostenene.

Men det var langt fra hele tiden hun gad at sidde i den.

Den gamle karrusel var også et stort hit. Og det blev da også til flere ture før vi kom videre. Det må være fordele ved at tage i den gamle by en mandag, hvor der ikke er propfyldt af mennesker.


Anna synes det var en djelig dag, og snakkede hele vejen hjem i bilen ;) (Undskyld at billedet ligger ned. Lige meget hvad jeg gør, så vil det bare ikke som jeg. Det må være drillenisserne der er på spil)


Imorgen har Anna fri igen, så der skal vi finde på andre sjove ting. Måske er det imorgen vi skal få bagt honningkager. Nu må vi se ;)

3 kommentarer:

  1. såååå skønne billeder, og super kort.

    rigtig god 3 december
    knusss

    SvarSlet
  2. Hvor lyder det hyggeligt!
    God december aften.

    SvarSlet
  3. Der er så hyggeligt i den gamle by - det oser da af julestemning.
    Er du helt gået væk fra Vintage stilen? :)
    Dit C&S kort er nu også sødt ;)

    Knus.

    SvarSlet