lørdag den 8. december 2012

8. December - Dagens Julekort

Så er jeg klar med dagens julekort. Det er godt at der også er lidt tid i sådan et kageprojekt, hvor kagen bare skal stå og hvile lidt. Så er der nemlig tid til lige at få arbejdet på dagens kort ;)


Og igen må jeg undskylde for drillenisserne, der vender op og ned på det hele.
Idag har jeg leget med sværte og embossing.
Først har jeg embosset juletræet og teksten med hvid embossingpulver, og bagefter har det fået en tur med Distress Ink, Stormy Sky. Lidt mørkere i kanterne end resten.

Da det kan være svært at vise farverne ordentlig når nu det er begyndt at blive tusmørkt, så får i lige et billede mere her. Det er mere farverigtigt - man kan desværre bare ikke se det jeg har embosset.

Efter at kortet er embosset og sværtet har jeg lavet lidt stjerner med stickles.

Der er både store og små stjerner.


Jeg må hellere se at blive klar til julefrokost.
God aften ude i blogland.

4 kommentarer:

  1. Genial måde at bruge det stempel på - jeg har det også :)

    SvarSlet
  2. Rigtig fine julekort, du har fået lavet.
    God julefrokost.

    SvarSlet
  3. Det er et fint enkelt julekort.
    God weekend.

    SvarSlet
  4. Sødt julekort også selv om det er blevet træt og ligger ned :)

    Rigtig god weekend til dig :)

    SvarSlet