fredag den 14. december 2012

14. December - Dagens julekort

Nu tror jeg så i får det sidste blå julekort i række ;) Men jeg lover altså ikke noget - for jeg er blevet ret vild med det papir.

Igen blåt papir, en hvid papirdoily og den store krondyrsopsats i kork. Synes kork pakker så godt til det blå papir. Og nederst et julestempel i sort.

Både matte, doily og krondyr har fået en smule lyseblå stickles til lige at give lidt effekt.

Det fine julestempel.



Idag tror jeg måske at jeg vil snyde lidt. For jeg vil måske gå igang med julekortet til imorgen. Jeg har jo set at Picturing The World har fået det skønneste finér. Og når man nu skal derover, så kan man jo ligeså godt købe lidt og lege med ;)
Nu må vi se om jeg så også bliver inspireret til at bruge andre farver end blå ;)


God fredag og god weekend til jer.

1 kommentar: