søndag den 9. december 2012

9. December - Dagens Julekort

Indtil nu har Anna og jeg været alene hjemme, da Karsten er på vagt. Så selvom jeg elsker sne, så kunne det da have været hyggeligt hvis han havde været hjemme og kunne holde weekend med os ;)

For at få formiddagen til at gå, var Anna og jeg et smut ude.

Det var lidt sjovt med sådan et tykt lag sne.

Huset som det ser ud på en vinterdag

Fuglene fryser lidt i kulden...

Mens Anna sov til middag havde jeg så tid til at sætte mig lidt ved scrappladsen

Idag blev det til dette julekort.

Julekuglerne er embosset med rød glimmer embossing, og så har det fået et enkelt stempel og lidt bling.



Nu skal Anna og jeg til juletræsfest i hallen. Forhåbentlig får Karsten fri så han kan være med til lidt af det. Men nu må vi se. Anna og jeg skal ihvertfald hygge. Og så skal der handles så vi kan få pandekager til aftensmad - det har Anna fået lov til at bestemme ;)


Glædelig 3. søndag i advent...

2 kommentarer:

  1. Sødt CAS kort.
    God juletræs fest.

    SvarSlet
  2. Super sødt julekort.
    Håber I havde en god juletræsfest:).

    SvarSlet