lørdag den 15. december 2012

15. December - Midnatsscrap hos Picturing the World

Som jeg skrev igår, var skulle jeg til Midnatsscrap hos Picturing the World. Udover ejg har en uge hvor jeg har svært ved at få alle ender til at nå sammen, så glædede jeg mig rigtig meget. Så må jeg jo indhente alle opgaverne på et andet tidspunkt.

Så på forhånd tak for alle de kommentarer i lægger her, jeg skal nok selv nå rundt igen engang efter weekenden, hvor der igen er tid til at stoppe op og trække vejret.

Så turen gik til Odense igår eftermiddags, og nøj hvor var det bare en god aften. Jeg tror vi var en 15-16 stykker i alt, og Anja havde bare gjort alt for at kræse om os.

Her kan i se det bord jeg sad ved.


I kan tro der blev grinet og pjattet... og ja, vi fik da egentlig også lavet noget ;)


Lige nu vil jeg vise et af de projekter jeg fik lavet igår.
Det var til en af de udfordringer Anja havde lavet. Det var faktisk ret godt emd de udfordringer, så fik man da lidt inspiration til at kommer igang.

En af udfordringerne var at man skulle lave et projekt, et kort eller et LO, med det papir og pynt som Anja havde lagt som velkomstgave hos alle.


Jeg valgte at lave dette "juletræ", som er tiltængt at bruge som bordkort.




Det er egentlig bare foldet på samme måde som mine rensdyr, og herefter pyntet emd papir. Udover det har det fået 3 små blingsten på hver side.


I kan tro at det var en hyggelig aften hos Picturing the World, og det er da ihvertfald ikke sidste gang jeg kommer derover til et arrangement. Det var bestemt alle pengene værd.


PS. Jeg glemte helt at få skrevet at jeg var så heldig at vinde konkurrencen med dette juletræ. Total sejt ;) Men jeg har da ikke lige fået taget billede af præmien, et lækker julestempel og to ruller bånd.

9 kommentarer:

  1. Det lyder som en dejlig aften - og ser også sådan ud.
    Selvfølgelig vandt du med det flotte kort/bordkort. Smart model.
    (og har man ikke før set den model give dig præmie??? convention/rensdyr...)

    God arbejdslyst/fornøjelse med alle de ting der skal nåes. Husk at trække vejret....
    De ting der ligger her til dig, render ingen steder. Og A. kan nok bruge dem næste år også.

    God 15. dec.

    SvarSlet
  2. Det lyder hyggeligt!
    Det er nogle flotte juletræer, du har lavet.
    Tillykke med at du vandt. Jeg glæder mig til at se præmien.

    PS. Tak for brevet, som jeg glæder mig til at åbne i morgen!!!!! ; )

    SvarSlet
  3. Nåh det er dig med de syngende rensdyr på Convention - de var så nuttede og dette træ er også fint. God jul herfra.

    SvarSlet
  4. Tak for igår, det var rigtig hyggeligt! Ja ufatteligt at man kan nå at lave noget, sådan som snakken går. Er gået på jagt efter glimmer blokken!
    Tillykke med genvinsten - kan godt forstå du vandt med det søde juletræ.
    Godt i kom godt hjem, for det var da noget af et møgvejr vi trådte ud i.

    SvarSlet
  5. et smukt kort/ træ og det ser super hyggeligt ud

    SvarSlet
  6. Åhh bare jeg dog havde været med - håber jeg kan næste gang.
    Flot bordkort og tillykke med gevinsten :)

    SvarSlet
  7. Hvor der de flotte - lyder som en hyggelig aften (:

    - Kit

    SvarSlet
  8. Det ser rigtig hyggeligt ud!!
    Og flot bordkort :)

    SvarSlet
  9. Hvor er de fine..
    Det ser hyggeligt ud fra jeres midnatsscrap ;)

    SvarSlet