tirsdag den 11. december 2012

11. December - Vi bliver i bageland...

Ja, vi bliver i bageland, for jeg vil da lige vise kagen som jeg bagte i weekenden. Nu har i jo hørt om at jeg var igang med projektet ;)

Her er den.






 
Kagen var til en barnedåb med 30 gæster. Det er en kanelkage der er lagt sammen med osteglasur (ligesom man kommer oven på gulerodskager) og smut op med almindelig vanillesmørcreme.
Jeg havde mere eller mindre frie hænder til dekorationen, som jeg prøvede med en sovende baby ;)


Jeg håber virkelig at den har smagt gæsterne ;)

7 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er den bare super flot.
    Kan godt forstå at det tager en hel weekend.
    God dag til dig. :0)

    SvarSlet
  2. Hold da fest den er flot, det må have været et kæmpe arbejde

    SvarSlet
  3. Wauw hvor ser den mums ud
    God 11. dec.

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare en fantastisk kage :)

    SvarSlet
  5. Flot kage. Den lyder også lækker.
    God tirsdag aften.

    SvarSlet
  6. Jamen sikke du kan Signe, Scrappe, lave kort og nu også flotte kager !! Og den lyder også til at smage lækkert. glædelig 11 december.

    SvarSlet