søndag den 16. december 2012

16. December - Dagens Julekort

Ja, okay, idag har jeg så også snydt lidt. For dette kort har jeg ikke lavet idag, men da jeg var til Midnatsscrap i fredags. Men der er så mange opgaver idag, at jeg har tilladt mig at "snyde lidt" ;)

Det blev til dette kort med rensdyr.


Det er ikke mit eget påfund, og det er heller ikke engang bare et lift, det er total ren kopi. Jeg så kortet hos Thea og blev helt forelsket, og jeg fik så lov at låne remedierne til det. Det er uglepunchen fra Stampin' up, som bare har fået klippet benene af, og så et gevirdie, fra et mærke jeg ikke husker. Og så lige en lille pompom som næse.


Her er lige et close up af Rudolf.



Igen god 3. søndag i advent. jeg har huset fuld af gæster, og jeg elsker det ;) Jeg elsker at have gæster, ikke kun når det er min fødselsdag, men sådan helt generelt.

1 kommentar:

  1. Super fint kort - og ja man må lade sig inspirere ind imellem.
    Hav en god dag.

    SvarSlet