søndag den 16. december 2012

16. Dacember - Idag er det Signes fødselsdag...

Ja, som i nok kan gætte ud fra voerskriften, så er det min fødselsdag idag. Og ihhh hvor jeg altså bare elsker fødselsdag. Ikke så meget fordi man skal have gaver og sådan, men fordi man skal have gæster ;) Og der kommer da også nogle stykker idag. Tror det bliver til 11 voksne og Anna, for der var nogle stykker der ikke kunne komme. Blandt andet min farmor, der venter på at få en ny hofte. Det er faktisk så slemt at hun stort set ikke kan gå, på trods af at hun har krykker at støtte sig til.

Stegen til aftensmaden er sat i ovnen, for vi skal have pulled pork. Gæsterne kommer kl 14 til kaffe, så jeg skal også til at igang med forberedelserne. Der skal bage boller, kagen gøres færdig, og der skal dækkes bord. Heldigvis har jeg klaret mange af opgaverne i løbet af ugen, så der er heldigvis ikke helt så mange opgave. Men der er da nok ;)

Udover mig selv, er der også en anden der har fødselsdag idag. Nemlig Karina Beck, og af gode grunde kan jeg huske hendes fødselsdag hvert år ;) Jeg plejer at ønske hende tillykke her på bloggen, men i år fik jeg en idé. Hun skulle da have en lille fødselsdagsgave. Så jeg fik googlet mig frem til hendes adresse, og fik sendt denne gave afsted den anden dag.

Selvfølgelig er fødselsdagshilsnen ikke skrevet i et julekort, men i et fødselsdagskort. Det med jule kan nemlig godt vente til efter ens fødselsdag, også selvom man har fødselsdag i december.
Det er ikke fordi jeg kender Karina sådan særligt, jeg har faktisk aldrig mødt hende i virkeligheden. Det er kun her fra blogland. Men alligevel syntes jeg lige at hun skulle overraskes med en lille gave ;)


Nu må jeg hellere vende tilbage til mine fødselsdagsførberedelser.

Og til jer andre vil jeg ønske glædelig 3. søndag i advent.

11 kommentarer:

  1. Stort tillykke med fødselsdagen, håber du får en rigtig dejlig dag, går ud fra det er lidt for meget forlangt at håbe på du (og Karina) skænker os solskin og masser af varme.
    Jeg er sikker på Karina bliver glad for din overraskelse, der er ikke noget bedre end overraskelser (altså af den gode slags).
    Rigtig god søndag til dig.

    SvarSlet
  2. Kære Signe.
    Stort tillykke med fødselsdagen.
    Det var en super dejlig overraskelse, at få kort mm. fra dig.
    Jeg håber, at du får en fantastisk dag med familien.
    Knus Karina

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med dagen, håber du får en hyggelig dag med dine gæster

    SvarSlet
  4. Stort tillykke med fødselsdagen. Jeg håber, at du får en dejlig dag med familien.

    SvarSlet
  5. Ihh hip hip hurraaaa... Håber dagen bliver super hyggelig:)

    Hvor sødt at sende Karina en lille scrappende fødselsdagshilsen nu i har fødselsdag samme dag :)

    Glædelig 3 advent..

    SvarSlet
  6. Stort tillykke til fødselsdagsbarnet og avv super fedt kort du har lavet, det må jeg lifte.
    flot og enkelt og super kreativt

    SvarSlet
  7. Stort Tillykke med Fødselsdagen. Håber du får en herlig dag - men det lyder det da bestemt til.
    God 3. advent.

    SvarSlet
  8. Stort tillykke med fødselsdagen Signe.
    Håber du får en rigtig god dag.

    SvarSlet
  9. Tillykke med fødselsdagen - håber du får en fuldstændig fantastisk dag....

    SvarSlet
  10. Tillykke med dagen, Signe.
    Hvor er du dog et sødt menneske, sådan at glæde Karina. (men det vidste jeg jo egentlig godt)

    Håber du får en dejlig dag med alle dine gæster.

    SvarSlet
  11. Stort tillykke med fødselsdagen. Hvor er du dog betænksom. Den slags overraskelser bliver man rigtig glad af.

    SvarSlet