fredag den 28. december 2012

Sider i min December dagbog...

Endelig er jeg kommet sådan rigtig igang med min decemberdagbog. Men fordi jeg havde gjort mig så mange tanker undervejs, så var det faktisk slet ikke så svært at få taget hul på.

Her til aften har jeg lavet 4 sider til min bog, ud fra de udfodringer der er lavet til kurset.

(Jeg bøvler stadig med sætternisserne, der laver rod i billederne. Så i må lige se bort fra at der er vendt op og ned på alle billederne)


Udfodring 1

Her skulle man bruge noget alternativt, altså noget man ikke finder i en traditionel scrapbutik


Til denne side har jeg brugt et til- og frakort fra en af Annas julegaver. Nemlig juletræet i sølvglitter. Jeg har fået hamstret mig et par stykker mere af dem, for synes de var så fine, og så passer de lige ind i mit album ;)


Udfordring 2

Udfordring 2 gik ud på at man skulle bruge en skitse som Angely havde designet.

Det blev til denne side.....


Hvor i lige må sætte computeren på hovedet - er stoppet med at prøve at blive klog på hvorfor der bliver vent op og ned på alle billeder.

Måske kan man lige ane at jeg bruger et datostempel. Vil prøve at bruge stemplet til de billeder hvor det giver mening at vide hvornår det er lavet.


Udfordring 3

I udfordring 3 skulle man bruge mindst 5 forskellige stempler på een side.

For at give lidt afveksling i mit album, har jeg valgt at lave nogle sider hist og her, hvor der ikke skal pynt på. Dette er en af de sider.

Jeg har embosset alt det jeg har stemplet, og har brugt følgende stempler:
Tinsoldatstempel, grenstempel og tre forskkelige snefnugstempler.
Udover stemplerne er der kommet en tekst hvor der står julefryd (det er svært at se da det er sølv-glitter bogstaver), samt en lille hvid glitterfugl.


Udfordring 4

Gik ud på at man skulle lave en side med et billede af sin 23. december tradition.

Her kom ejg lidt i klemme. Det er jo ikke mange dage siden at jeg har fået min printer, og har derfor ikke lige tænkt på om jeg havde noget fotopapir liggende. Så opdagede her til aften at de få stykker ejg har haft liggende, de er blevet brugt til at printe nogle af de andre billeder ud. Så der var ikke noget tilbage til de sidste billeder. Øv øv. Må ud og finde noget imorgen, eller lige efter nytår, så jeg også kan få printet de sidste julebilleder.

Indtil da må jeg håbe at mit bidrag til udfordringen bliver godkendt, på trods af at jeg har fundet et andet billede at sætte ind, indtil jeg får printet et af mit juletræ. Billedet er blot for at give et indtryk af hvordan siden kommer til at se ud.


En simpel sider hvor der er brugt lidt forskellige stickers og en thickers overskrift.



Glæder mig allerede til at jeg kan få lavet nogle flere sider imorgen. For det her er et sjovt projekt ;)

1 kommentar:

  1. Fantastiske sider - men jeg er jo helt rundtosset nu ....hvad sker der lige med de fotos . hihi.
    Det må altså være sjovt at se tilbage på den bog om nogle år.

    SvarSlet