onsdag den 12. december 2012

12. December - 12.12.12 kl 12.12

Hvad lavede du den 12.12.12 kl. 12.12?

Gydda udfordrede imorges til en lille leg, nemlig at tage et billede af hvad man lavede idag kl. 12.12.
Kl. 12.12 havde jeg lige holdt spisepause, og var igen på vej op i håndarbejdslokalet. Så måske i virkeligheden ikke den sjoveste historie om dagen. Men det gode er måske at man kan se hvor lækkert vejr det er idag. Det er da noget at huske ;) Det er ikke et super godt opstillet billede, for det er faktisk bare taget mens jeg gik.

Jeg har taget to billeder der rammer inden for tidsrummet kl. 12.12. Det sjove ved det første er faktisk, at da jeg fik kigget på detaljerne for billedet, er det ikke blot taget kl. 12.12, men faktisk kl. 12.12.12. Det er da lidt utroligt i virkeligheden.
Det første her er hvad jeg så....

Og det næste er så mig ;)  Det er ikke altid lige nemt at tage selvportræt med telefonen (når nu man ikke helt kan se hvad vej man skyder), men det er da lykkedes meget godt. Dette billede er som jeg så ud d. 12.12.12 kl. 12. 12 (dog kl. 12.12.20 :D)




Hvad lavede i mon idag kl 12.12?

5 kommentarer:

  1. Fedt du fik taget et billede. Jeg tænkte ellers på det i morges, men så gik tiden....

    SvarSlet
  2. Skønne billeder. Begge to. Og sikke et sjovt sammentræf med tiden. du har da godt nok styr på det skal jeg love for...
    god rest- 12.12.12.

    SvarSlet
  3. god ide at tage billede af det gode vejr, og tidspunktet må siges at være timet, og det andet billede er også rigtig godt
    så lige dit julekort i forrige indlæg, blå er for mig ikke lige det første jeg tænker på som julefarve, men det passer jo fint her

    SvarSlet
  4. Ja jeg tog også billede af vejret ;)

    SvarSlet
  5. hvor er det vildt at du ramte 12.12.12. kl 12.12.12...

    SvarSlet