lørdag den 15. december 2012

15. December - Dagens Julekort

Som jeg skrev igår ville jeg begynde på dagens julekort allerede igår, da vi skulle afsted hele dagen idag. Jeg fik også lavet kortet igår, men jeg havde bare ikke lige fået taget billede og lagt på bloggen...

Så efter at vi nu er hjemme igen efter 12-13 timer afsted til fødselsdag mm. er det nok på tide at i får dagens julekort.

Her er det.


Jeg er blevet inspireret af Picturing the Worlds juleudfordring med at bruge glitter og finér, og vil lade kortet deltage i udfordringen. Det kan jeg jo lige nå, der er deadline idag til midnat.

Og hvis jeg er heldig er det mig de trækker... man har vel lov at have lidt held når det bliver trukket på ens fødselsdag ;)

Jeg har brugt en baggrund med snefnug i lys og mørk blå, der er delt af et lyst glitterbånd. Så er der kommet en skov af glitter juletræer, hvor der vandre en lille finérhjort.

Her kan i se et lille close up. Og selvfølgelig har træerne også fået en gang sne, det er jo jul ;)

Desværre kan man ikke rigtig se på billedet at der i toppen af kortet er embosset et stempel med sølv, hvor der står Merry Christmas.


Det blvier ordene for idag... har stadig et langt program før jeg kan snige mig ind til min dyne...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar