mandag den 24. december 2012

24. December - Glædelig jul

Så blev det endelig dagen vi alle har talt om, og nøj hvor er den bare kommet alt for hurtigt. Jeg synes stadig der er mange ting jeg godt kunne have tænkt mig at nå inden det blev jul, men det må vist blive næste år ;)


Vi holderr jul hos os i år, hvor både Karstens og mine forældre kommer og min søster. Så der er nok at se til med madlavning, rengøring, borddækning og alt hvad der nu hører sig til.

Så vi må i sving fra morgenstunden, og så håbe at der bliver tid til en middagslur ;)

Idag har jeg ikke fået lavet noget kreativt, men i skal alligevel se noget kreativt ;) Nemlig mine kalendergaver og adventsgave.

Først lidt forskelligt fra pakkekalenderen. En plakat med billeder, en masse 6"*6" papir, lidt bånd og nogle stickers. Lækre sager.


Den sidste adventsgave var fra FTZ.

En masse 6"*6" papir, stempelaftryk og blandet pynt.


Tina havde også lavet dette rigtig fine tag til pakken.




Det bliver alt for idag... Så må jeg hellere se om jeg også kan få fuldført mit projekt om et julekort hver dag, og lige holde en pause ved scrappladsen hvor der bliver tid til et enkelt kort ;)


Glædelig jul til alle....

7 kommentarer:

  1. Kære Signe, rigtig glædelig jul til dig og din smukke familie :)

    SvarSlet
  2. Rigtig glædelig juul :)
    Det lyder til i får en dejlig familiejul :)

    SvarSlet
  3. Og en Rigtig Glædelig Jul til dig og din Familie.

    Og god arbejdslyst med alle dine gøremål. Jeg skal i byen og have julemiddag så jeg har det nemt. :)

    SvarSlet
  4. Rigtig glædelig jul til dig og diner kære:)

    SvarSlet
  5. Rigtig glædelig jul.
    Lækre gaver du har fået :)

    SvarSlet
  6. Rigtig Glædelig Jul til dig og din Familie

    SvarSlet
  7. Lækre sager du har fået =D
    God jul til dig og din familie

    SvarSlet