mandag den 17. december 2012

17. December - Englefryd

På Kreative Dage i Fredericia købte jeg et stempel med engle. Den for et par uger siden, fik jeg det brugt første gang. Måske lagde i mærke til at det ene tag sad på det kors vi havde med til begravelsen.

Se hvordan det kom til at se ud....

Det er stemplet på tags, og embosset med guldembossing. Til den ene har ejg brugt embossingsværte, og til den anden har jeg stemplet med sort. Rundt i kanten har det også fået lidt guldembossing.

Denne er stemplet med almindelig sort sværte. Det er svært at se på billedet, men det blev ligesom lidt mere rustikt.

Denne er stemplet med embossingsværte, og her er selve embossingen på stemplet lidt mere tæt.

Det ene blev jo brugt til korset, og det andet blev gemt.
Nu har jeg arbejdet lidt videre med det andet.

Det er blevet krøllet engang, og så har det fået en god tur med Distress Ink.
Jeg synes det er blevet et rigtig smukt tag, og overvejer om det skal bruges til et kort, eller måske til min December Dagbog.


God mandag til jer....

6 kommentarer:

  1. smukke tags og forsat god mandag

    SvarSlet
  2. Lækre lækre tags og fantastisk stempel.

    SvarSlet
  3. Sjovt at se hvor lidt der skal til, for at forandre. Søde tags.
    God 17 dec.

    SvarSlet
  4. Søde gavemærker.
    Du må have en god aften.

    SvarSlet
  5. Sikke et skønt stempel ;-)

    SvarSlet