onsdag den 5. december 2012

5. december - Dagens julekort

Lidt sent, ja jeg ved det. Men dagens julekort skulle lige blive færdig først ;)
Og så måtte man jo lige få ordnet alle de ting manden skulle hjælpe med, når han nu for en gangs skyld ikke skulle på vagt ;)


Så endelig er dagens kort blevet færdig.

Jeg kiggede mappen med julepapir igennem for at se om jeg havde noget alternativt julepapir. Og med alternativt mener jeg, noget der måske ikke nødvendigvist var rødt/hvidt/grønt.
Jeg faldt over disse gamle ark, som vist begge er fra Basiv Grey.

Træet er blevet pyntet i kanterne med guldstickles, og har ellers fået lidt bling og en guldstjerne i toppen. Stjernen i toppen er en træstjerne jeg engang har fundet på en julestue. Tænkte at det var meget oplagt at bruge den her ;)

Stemplet er et jeg engang har fået i pakkekalender, og sværten er faktisk en af det første sværte jeg nogensinde købte da jeg begyndte at scrappe. Utroligt at den kan endnu ;)


Håber igen at kunne give lidt inspiration videre ;) God onsdag aften.

1 kommentar: