tirsdag den 25. december 2012

25. December... Og jeg er slet ikke til at stoppe igen...

Det er altså noget sjovt noget, hele året får man ikke lavet alverden på bloggen. Så beslutter man så for at man skal blogge hver dag indtil jul, og så er man slet ikke til at stoppe igen. Jeg føler faktisk at der er mange ting jeg slet ikke har fået vist jer.


Idag skal i se noget af det Anna har givet familien i julegave... Nu har de jo fået det, så er det sikkert at vise det her på bloggen ;)

Jeg havde købt nogle julekugler som Anna fik lov til at dekorere. En til hver af bedsteforældrene, en til oldemor og så lige en ekstra der ikke er blevet brugt ;)

Anna har dekoreret med guld, og jeg har så hjulpet hende med at skrive navn og komme lidt glimmer på.




Til sidst kom der lige et lille silebånd i, så de kan hænge pænt i stuerne.


Jeg er selv godt tilfreds med ideen, og håber også at bedsteforældrene bliver glade for dem.


Hvad skal i lave idag? Vi skal bare slappe af og hygge os.
Glædelig juledag.


3 kommentarer:

  1. Hvor er det en sød personlig ide!!!!!
    God 1. juledag.

    SvarSlet
  2. Det en rigtig god idé, som de da helt sikkert er meget stolte over :)
    Glædelig juledag, her står den på råhygge og afslapning..

    SvarSlet
  3. Rigtig fine julekugler. Dejlig ide.
    Her skal vi også bare slappe af idag.

    SvarSlet