søndag den 2. december 2012

2. December - Dagens julekort

Inden I får dagens julekort, synes jeg lige at i skal se et billede fra idag. Til formiddag kom Anna med ud, efter at have betragtet sneen inde fra. Karsten havde fundet kælken frem fra loftet, og så fik hun lige en trækketur. Lige noget der behagede den unge dame.

Se selv ;)


Det er ikke fordi vi har fået så meget sne i nat, ihvertfald ikke så meget som andre steder i Danmark, men lidt har jo også ret. Og det var da nok til at Anna kunne grave en smule i det.

Desværre var det ret koldt, så det var ikke længe vi kunne være ude. Men så kunne vi da gå ind og hygge foran brændeovnen istedet ;)

Det er også blevet til en julekort idag. Kan mærke at jeg er vældig inspireret af CAS-stilen for tiden, så det er ikke de mest avencerede julekort jeg får lavet.



Da jeg havde sat det lille kork dådyr på, synes jeg der manglede lidt. Så den fik lidt stickles bagpå, samt en lille klat på snuden ;)


Glædelig 1. søndag i advent...

4 kommentarer:

  1. Sødt kort. Sikke en glad ung dame, der får sig en tur på kælken.

    SvarSlet
  2. Sødt julekort!
    Og nogle dejlige billeder af din datter!
    God søndag aften.

    SvarSlet
  3. Hmm det ser nu ud til at I har fået lidt mere sne end vi har! Men det er helt ok :-)
    Rigtig lækkert kort du har lavet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejlig vinterhygge og sjov :)
      Sødt C&S kort du har lavet.

      Slet