lørdag den 22. december 2012

22. December - Dagens julekort

Så fik jeg også tid til at lave dagens julekort. Det blev lige lavet mellem at Anna blev puttet, og at julekalenderen begyndte.

Men først skal i lige se et væld af præmier. For jeg har vist haft heldet på min side på det sidste, og har vundet ikke mindre end 3 præmier.


Først min præmie jeg vandt hos Picturing the World i sidste uge.

2 ruller bånd og et rigtig lækkert julestempel. Jeg glæder mig til at få prøvet julestemplet, det kan være det skal nåes imorgen eller mandag til dagens julekort ;)


Den næste er også fra Picturing the World. Det var præmien for en af deres juleudfordringer på bloggen.

2 fine stempler. Dem må jeg få prøvet af i det nye år, når der ikke længere står jul på programmet ;)


Det næste er en gevinst fra Operation skriv Hjems blog. Her kunne man vælge frit mellem en hel masse stempler hos Kreative fornemmelser.

Jeg valgte dette lækre stempelsæt med cykler. Glæder mig til at få gang i dem.

Og når der nu alligevel skulle sendes stempler til mig fra Kreative fornemmelser, kunne jeg jo ligeså godt lige lave en lille bestilling ;)

Et lækkert sæt stempler fra Tim Holtz, som jeg synes er fantastisk fede. De røg faktisk bare ned i min indkøbskurv uden at jeg gjorde noget ;) Og så lidt lækkert julepapir i skønne farver.


Og nu til dagens julekort, hvor jeg selvfølgelig  har brugt et af de nye stempler.

Stempel og tekst er embosset med hvid. Jeg synes stemplet i sig selv er så detaljeret, at det ikke behøver en masse andet pynt. Men for lige at bryde simpelheden har kortet lige fået 3 røde rhinesten.


Nu skal den stå på oprydning og afslapning, og så er vi vist også snart klar til jul ;)

2 kommentarer:

  1. Stort tillykke med alle de lækre gevinster!
    Rigtig sødt CAS kort.

    SvarSlet
  2. Så sødt det kort med det lækre stempel.
    Og tillykke med alle dine skønne nye ting. Der er da til nogle timers hygge.

    God 23. december - lige om lidt.

    SvarSlet