torsdag den 13. december 2012

13. December - En værtindegave

Som i jo ved var jeg til julefrokost i lørdags. Det var ved et sted hvor jeg arbejdede før jeg startede på seminariet, og mens jeg gik på seminariet. Tidligere på året havde han brug for lidt hjælp, og jeg hjalp ham derfor en kort periode. Og selvfølgelig blev jeg så også inviteret med til årets julefrokost.

Det er egentlig lidt vemodigt, for det var den sidste julefrokost i rækken. Ham der har haft firmaet bliver pga helbredet nødt til at sælge firmaet, og hvis alt går vel er det overtaget af andre i løbet af foråret. Lidt vemodigt når nu det er et sted man har været 7½ år - nogle af årene dog mere end andre ;)

Jeg havde lige lavet en lille værtindegave til ham og hans kone.
En lille julekurv med en smule chokolade.




Kurven kom i en lille celofanpose med et bånd og et manillamærke på.


I kan tro at denne lille gave bragte stor glæde.

Idag holder vi en hyggedag. Karsten har jo en masse afspadsering han skal have brugt, og jeg har ingen timer idag. Så vi skal på julehyggeshopping, lige have købt de sidste par julegaver.
Vi skal se nissespillet i Rosengårdscenteret, og så skal Anna på besøg hos moster. Karsten skal nemlig i teateret og se Nissebanden. Ihhh hvor jeg glæder mig, jeg elsker at være i teateret. Noget vi gjorde meget da jeg var barn. Jeg synes det er en fantastisk stemning når klokkerne ringer, man skal finde sin plads, lyset bliver dæmpet og stykket går igang.


Glædelig 13. december til jer alle....

9 kommentarer:

  1. Sikken en skøn kurv og rigtig god fridag

    SvarSlet
  2. Det er en rigtig sød kurv du har lavet - i flere betydninger.
    Og tænk at K. kan afspadsere i denne tid. Hvor heldig er han lige ?

    Rigtig god fridag til jer.

    SvarSlet
  3. Flot flot kurv - de er så søde.

    SvarSlet
  4. Sikke en vild sød kurv du har lavet : )
    Rigtig gid dag

    SvarSlet
  5. Det lyder som om I får en dejlig fridag, god fornøjelse i aften ;-)
    Det er skøn jule-kurv du har lavet og jeg kan godt forstå at den bragte lykke, hvem ville ikke blive glad for sådan en ?

    SvarSlet
  6. Hvor er det en flot gave. Indholdet ser også lækkert ud!

    SvarSlet
  7. Hvor er det dog en skøn kurv - med sådan en må du godt komme på besøg her ;-)

    SvarSlet
  8. Hvor er det en skøn kurv, kan godt forstå at den blev taget godt imod.

    SvarSlet