mandag den 10. december 2012

10. December - Julebagehygge

Det er ved at være nogle år siden at jeg sidst har bagt honningkager, men i år syntes jeg at Anna var så stor at hun godt kunne være med til at stikke kagerne ud. Så i år har jeg lavet en gang honningkager.


Her kan i se lidt billeder fra vores hyggedag. De skal helt sikker tmed i min December Dagbog.
Anna venter tålmodigt på at jeg får rullet dejen ud.

Anna hjælper emd at trykke kagerne ud. Hun havde ikke helt selv kræfter til at klare det alene, så hun trykkede oven på mors hånd.


Og vi´havde selvfølgelig matchende forklæder på ;)

Til sidst ville Anna også prøve at rulle lidt.

Kagerne er ikke pyntet med glasur mm endnu, men i skal selvfølgelig nok få det endelige resultat at se ;)

Glædelig 10. December til alle ude i bloglandet...

10 kommentarer:

  1. Skønne billeder - er spændt på mine - min dej var "hård" eller meget sej, så jeg kunne ikke rigtig rulle min og udstikke - så de blev skåret i passende bider og overtrukket med chokolade :)

    SvarSlet
  2. Skønne fotos fra jeres bagedag. Og selvfølgelig skal du scrappe dem.
    Du er altså heldig at have hjælp på, til den slags arbejde...hihi.
    God decemberdag.

    SvarSlet
  3. Herlige billeder, lige til decemberdagbogen ;-)

    SvarSlet
  4. Lige en ekstra kommentar :)
    Silke er også først begyndt at smile sådan når jeg beder hende om det :) I en periode har hun lavet mærkeligt ansigter :)
    Hvor gammel er det Anna er? Silke bliver 3 her d. 27. december.

    SvarSlet
  5. Hvor ser det bare julehygsomt ud. Dejlige billeder =D
    God 10. dec.

    SvarSlet
  6. Hvor ser det hyggeligt ud og får mig til at tænke på dengang min datter var så lille, nu er hun 16 år lige om lidt, så det med at bage kager med mor er overstået

    SvarSlet
  7. Åhh hvor ser det hyggeligt ud.
    Nu vil jeg altså se om jeg kan lokke mine teenager drenge til at lave konfekt.: )

    SvarSlet
  8. Det ser hyggeligt ud. Jeg har fået lavet et helt sangkor af rensdyr. På min blog ligger de første to jeg lavede.

    SvarSlet
  9. Hvor ser det hyggeligt ud. Herlige billeder.

    SvarSlet
  10. herlige billeder

    rigtig god 10 december.
    knusss

    SvarSlet